HTML

A Four Fathers Énekegyüttes hivatalos webnaplója

A blogot már régóta tervezzük, indításának apropóját a 2009 októberi amerikai-kanadai turnénk adta. Első bejegyzéseink tehát erről az utazásról és a koncertekről szólnak. Ezután minden jelentősebb eseményről beszámolunk majd, ami velünk, körülöttünk történik.

Friss topikok

• rico24: Szép lehet Nemheten, főleg ha Dzsörziből visznek át oda. Az a nagy híd...remélem egyszer én is átk... (2009.10.14. 15:31) A tizenegyedik nap
  • rico24: Krasszívíj...kezd hasonlatossá válni Vámbéry Ármin orientalista útileírásaihoz ez blog. Lassan sz... (2009.10.12. 17:15) A tizedik nap
  • miszisz: Nem tudom melyikötök irja a blogot, de hogy tehetsége van az iráshoz a biztos! Ennek a bejegyzésn... (2009.10.11. 06:33) A hatodik nap
  • miszisz: Szeretnék köszönetet mondani a Boston-i koncertért. Nagy szép előadás volt, olyan ritkán van ilyen... (2009.10.11. 05:05) A nyolcadik nap
  • rico24: -jajj, sok a baj... Ma van St. János testvér 45.-ik születésnapja, mi ezen jeles alkalomból a hobb... (2009.10.09. 19:00) Fotók

Linkblog

A nyolcadik nap

2009.10.09. 09:00 fourfathers

8. nap: 2009.10.08.

Ez a nap is lassú és kényelmes ébredéssel és gazdag büféreggelivel indult. Volt azért egy-két érdekes és gyanús kinézetű élelem amit nem mertünk magunkhoz venni: tejbegríz-szerű, de gyanús színű almapüré, fahéjas bundás kenyér és savanyú joghurtos tejszín. Óvatosan kell ezekből fogyasztani, mert még a végén nagyobb bajoknak nézhetünk elébe! Hagyományosnak mondható rántottás, bacon-ös, kolbászkás reggelink mellé különösen jól esett hogy a hangszórókból Elvis Presley, Lous Armstrong és Bing Crosby számokat játszottak nekünk. Így lett igazi amerikai-reggeli hangulatunk! Erre a napra is kényelmes tempót terveztünk, hiszen koncert csak holnap lesz Windsorban, ma egész nap itt leszünk még. Eszébe is jutott menedzserünknek, Andrásnak hogy érdeklődjön a windsoriaknál: rendben van-e minden a koncertünk körül. Még jó hogy telefonált: kiderült hogy nagyon kevesen foglaltak előre jegyet, a szervezők nem tudták megígérni hogy teltház lesz. Rövid tanácskozás és egyeztetés után úgy döntöttünk hogy nem vállaljuk be ilyen körülmények között a koncertet, amúgy is ez kb. 600 km-es plusz út lett volna. Az eredeti terv szerint az előadás után indultunk volna Boston irányába, hogy a kb. 1000 km-es út felét megtegyük éjszaka… így ez a kényelmetlenség sem várt ránk. Együttesen úgy határoztunk hogy elindulunk innen a Niagarától Bostonba, egy nappal előbb megérkezünk, így legalább másnap már nem kell utaznunk. A windsori szervezők megértették döntésünket és sok szerencsét kívántak nekünk. Akkor még nem tudtuk hogy szükségünk is lesz rá, mégpedig hamarosan. Gyors összepakolás után még egy kis kirándulás: felmentünk abba a kilátó toronyba, amit már első nap kinéztünk magunknak, megcsodáltuk fentről is a vízesést és környékét, majd irány a határ! Viccelődtünk is hogy biztos vár minket a szigorú határőr néni és nem fog majd kiengedni az országból, csak hogy bosszantson minket. Nem így lett: a kanadai részen simán átgurultunk, ám most az USA oldalán posztoló szorgalmas határőr kislány (nem lehetett több 25 évesnél) állított félre minket. Rögtön lefagyott a mosoly szánk szegletéről, főleg mikor ki kellett szállnunk a kocsiból és mondták hogy menjünk be a főépületbe. Nem igazán tudtuk meg hogy mi volt a bajuk velünk – talán a pár nappal ezelőtti kanadai határ át nem lépésünknek volt nyoma a rendszerben – mindenesetre jól megvárakoztattak bennünket. Azt sem tudjuk hogy a háttérben mit csináltak, foglalkoztak-e az ügyünkkel vagy csak arra ment ki a játék hogy erejüket fitogtassák. Egyszer csak mondták hogy mehetünk. Hurrá! Két teljes órát várakoztunk és nem tudtuk meg hogy miért. Szép. Örökre szívünkbe véstük ezt a határátkelőhelyet, majd nagy lendülettel és kicsit megnyugodva folytattuk utunkat Boston felé. Az autópálya melletti gyorsétteremben vettünk magunkhoz élelmet és készültünk a nagy útra: még 600 km állt előttünk és már esteledett. A nap további része szerencsére már nem hozott új izgalmakat, éjjel kettőkor érkeztünk meg Ernő (András menedzserünk unokaöccse) Boston melletti házába, ahová lábujjhegyen belopóztunk és már aludtunk is…

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rico24 2009.10.09. 10:03:22

Széppp...Rájöttem, hogy miért viseltetnek veletek ilyen mostohán a határ éber őrei. Ennek 2 okát is látom :
1.: Laci barátom, akinek bársonyos baritonjához egy rendkívül agresszív, erőszakos külső párosul. Nem csoda, hogy félelmet és gyanakvást ébreszt egy olyan posztban akinek az a feladata, hogy megvédje országát az ilyen garázda elemektől !

2.: Gondolom ti is észrevettétek és egy ideje fenntartással figyelitek Gyuszit, aki a leginkább egy Palesztín terroristára emlékeztet dús, fekete, már már rasztába hajló fürtjeivel és kíméletlenül sötét tekintetével.

Mindezek ismeretében ne csodálkozzatok viszontagságaitokon, adjatok hálát az égnek ( Gyula Allah-nak ), hogy nem vasraverve várjátok sorsotok jobbrafordulását !

fourfathers 2009.10.09. 15:52:39

Nagyon örülünk hogy legalább Richárd testvér mélyenszántó és érdekes megfigyeléseit olvashatjuk... megjegyeznénk azonban hogy bárkinek lehet kérdése, észrevétele, hozzászólása, lécci ne fogjátok vissza magatokat!
Tessék belekotyogni nyugodtan!

Beaver78 2009.10.10. 21:55:49

Helló Fiúk! Uppsz! Kedves Apukák :)
Amit tudtok, élvezzetek ki az utazásból.
Ricoval együtt én sem látom a beszámolókban Pamelát és társait. Bár sejtem, hogy nem ugyanott léptek fel :)

miszisz 2009.10.11. 05:05:47

Szeretnék köszönetet mondani a Boston-i koncertért. Nagy szép előadás volt, olyan ritkán van ilyenben részünk. Sajnálom hogy nem sikerült több embert beszervezni, sokkal vidámabb lett volna, de igérem ha legközelebb jöttök, én is szervezek embereket és csapunk egy jó kis bulit.